ردپاي سه مرد و يك زن در قتل مرد مسافركش
 

 
كارآگاهان دايره قتل پليس آگاهي شهرستان اراك در پي رمز گشايي قتل مرد مسافركشي كه جنازه‌اش در كمربندي اراك پيدا شده ردپاي سه مرد و يك زن را يافته‌اند.

با گذشت 10 روز از وقوع اين قتل در بيابان‌هاي اطراف جاده كمر‌بندي اراك كارآگاهان موفق به كشف سرنخي جهت شناسايي عاملان جنايت شدند؛ سرنخي كه انتهايش به سه مرد و يك زني مي‌رسد. آنها آخرين بار به عنوان مسافر سوار بر پرايد مرد مسافركش شدند.

بعدازظهر عاشورا بود كه تاكسي‌ها در حال جابه‌جا كردن عزاداراني بودند كه براي برگزاري مراسم عزاداري امام حسين (ع) به شهرستان محل تولدشان رفته بودند.

با اين حال هيچ كدام از راننده‌ها فكر نمي‌كردند اين آخرين باري است كه همكارشان احمد را مي‌بينند. چند دقيقه‌يي بود كه منتظر آمدن مسافر‌ها و پر شدن ماشينش بود تا اينكه سه مرد و يك زن سررسيدند و سوار ماشينش شدند. چند دقيقه‌يي بود كه خودروي پرايد در حال حركت در كمربندي اراك بود كه ناگهان يكي از مسافران مردي كه درست پشت سر راننده نشسته بود چاقويي از جيب خود درآورده و با تهديد از احمد خواست تا هرچه پول دارد به او بدهد. اما احمد در مقابل آنها مقاومت كرد. 

با اين حال زمان زيادي طول نكشيد كه اين چهار مسافرنما با ضربات چاقو احمد را به قتل رسانده و محتويات داخل جيبش كه شامل 120 هزار تومان پول نقد بود را به همراه خودروي پرايدش به سرقت بردند و جسد احمد را زير يكي از پل‌هاي كمر‌بندي رها كردند. با گذشت چند روز از وقوع حادثه خانواده احمد از عدم بازگشت او نگران شدند. 

آنها چندين بار هم با تلفن همراه احمد تماس گرفته بودند اما بعد از دو روز كه پاسخي دريافت نكردند تلفن همراه نيز خاموش شد و ترديد و دو دلي‌هايشان نسبت به وقوع حادثه‌يي ناگوار براي احمد به يقين تبديل شد. خانواده احمد صبح روز سوم از ناپديد شدن او به اداره آگاهي شهرستان اراك مراجعه كرده و موضوع را به اين اداره اطلاع دادند. در جريان پرس‌وجو‌هاي اوليه ماموران آگاهي از همكاران احمد مشخص شد كه وي آخرين بار درحالي كه سه مسافر مرد و يك مسافر زن سوار ماشينش شده بودند، ديده شده است.

در ادامه ماموران حين گشت‌زني در كمربندي اراك درست زير نخستين پل كمر‌بندي موفق به كشف جسد مردي حدودا 40 ساله شدند. با حضور ماموران اكيپ حفظ صحنه جرم و كارآگاهان اداره آگاهي اين شهرستان به دستور قاضي پرونده جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت. در حالي كه صورت جسد توسط حيوانات خورده شده بود و شناسايي اوليه او ممكن نبود خانواده احمد براي تعيين هويت جسد پيدا شده به پزشكي قانوني مراجعه كردند كه جسد از سوي آنها شناسايي شد.

6 آذرماه نيز خودروي متعلق به مقتول 100 كيلومتر آن طرف‌تر از محل كشف جسد پيدا شد. تحقيقات كارآگاهان براي شناسايي و دستگيري سه مرد و يك زني كه آخرين بار با احمد ديده شده‌اند و مظنون اصلي اين قتل به شمار مي‌روند، ادامه دارد.
 
برای دریافت حوادث روزانه به صورت رایگان،عضو خبرنامه شوید...  عضویت در خبرنامه در انتهای پایینی صفحه(قالب)...

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان